Noteringar...

# Youtuba "What would you do". Intressant hur människor beter sig. Handlar mycke om rasism.
# Älskar att det är 0-gradigt, klarblå himmel och en smått värmande sol!
# Ikväll får jag besök av Albin och David från min klass, här hemma i Jörn! Båda är från Västra götaland, så det ska bli kul att visa upp norrland med skoter imorgon.
# Jag är rätt less facebook.
# Träffade min barndomsvän Ida på bussen hem igår! Det var kul! Jag saknar henne!
# Ohh va det finns mycke bra musik! Och det är kul när man inser att man gillar något nytt. Detta tex, är en ny favoritlåt jag har. Texten är riktigt bra! Ida Sand – Brutal Truth
# Jag är pysselsugen, men har inget att pyssla med...
# Vad ska jag göra om jag inte ska gå NML ett år till?...



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0