Mitt livs bästa valborgs i bilder

Jag och Albin drog ut på en lite upptäcktsfärd efter lunchen. Vi trasslade oss igenom snårig skog, och över blöta åkrar. Vi försökte välta stenar och studerade bäverns verk efter ett antal avgnagda träd. Det var kul att hänga lite med Albin igen! Tack Babben!


På eftermiddagen samlades ett gäng dallasianer vid Aspen för att ha lite trevligt tillsammans. Det spelades kubb, kastades kubb och carpades massor med sol! B.E.A.utiful!

 

Efter middagen packade vi ihop oss och begav oss till ett berg en liten bit bort. Vi gjorde upp en eld, grillade marshmallows, banan med choklad, skrattade och hade det trevligt! Jag, Tom och Nils hade sen munspelsjam!
Kanonmysigt!

Tillbaka på dallas ett par timmar senare, möttes vi sen upp i bastun, jag och några till. Det var skönt att tina upp efter en kall men trevlig stund i kvällssolen.
Nils och Tom bjöd sen in till musik-intro-tävling i Aspen. Det var kul! *Mitt lag vann*


Gabbe avslutade officiellt kvällen med att kl.00.00 hålla ett vårtal ute på gårdsplanen. Han hade skrivit en text om att våren ska stå för en nystart! Jättefin text! Mysigt hade vi också i den trånga klump människor vi tryckt ihop för att hålla värmen under talet.

Utan att skämmas, utmämner jag denna valborgs till den bästa jag haft!
Tack, underbara vänner!


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0