Noteringar...

¤ Jag har haft hemsk huvudvärk bak i nacken och upp heeela dagen idag. Bönade och bad till mig en nackmassage innan jag skulle lägga mig, och jag känner mig redan typ 5 kilo lättare! Tack!!!
¤ Jag nyser, jag snörvlar och det sticker i halsen....
¤ ...Fint då, när vi har spelning inne i glaskuben på umeås torg imorgon... Vi får se om det blir något soloframträdande för min del imorgon eller inte.
¤ Jag har typ ingen frukost till imorgon, kom jag på... Lätt att glömma bort att handla när man får så mycke mat på skolan. *lyxproblem nr 1?*
¤ Jag har börjat fundera på hur jag ska få råd med att spara penagarna jag tjänar i sommar och ändå resa lite, köpa elpiano och gitarr och sen ha råd med ett år till på folkis... Gitarren kanske måste prioriteras bort, men jag vill inte!
¤ Känslan av att man är ivägen hela tiden är inge trevlig.
¤ Har hört att det ska komma en massa snö nu igen... Hallå! Det är maj! Jag vill inte ha någon mer snö!
¤ Jag inser att jag måste "look on the bright side of life" mycke mer, även om "skit samma" funkar väldigt bra till allt just nu också.
¤ Jag saknar min familja! Och jag vill pussa Hugo!
¤ Fredagen var den 4 maj. Jag hörde en säga "May the forth be with you"

Take care now, byebye then!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0