Sluttamp av frustration

Nu var det längesen jag bloggade, och det har jag fått höra.
Jag har mycke att blogga om, men inte nu. Klockan är mycke, och imorgon blir det full rulle med storstädning av skolan och brännbollsturnering på eftermiddagen.

Jag kan dock inte sova. Inom mig är det så mycke som bara ligger och gnager!
Jag är tacksam för mycke, samtidigt som jag blir så tokig att jag inte vet vart jag ska ta vägen!
Klockan har passerat 00.00 och det är alltså tisdag. Detta innebär att det bara är 4 dagar kvar av detta fantastiska och omvälvande läsår. Någonstans längst bak, ligger det ändå en lättnad och väntar. Men mest av allt är det kaos! Jag vill inte lämna denna bubbla! Jag vill inte lämna mina vänner, och jag vill så fruktansvärt mycke fortsätta med musiken! Och trots att jag vet att jag kan få allt detta ett år till, så har osäkerheten infunnit sig för om det verkligen är vad jag vill... Det är så mycke som från detta år känns oklart, vad gäller både mig själv, min musikalitet och även relationer, och inget av det vill jag lämna så när jag åker hem för sommaren. Det frustrerande är bara att mycke av detta inte går att göra någoting åt. Bara tiden kan utvisa och läka.


Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0