Tillfällig paus

Jag sitter nu hemma i lägenheten i Skelet. Eftersom det har hänt en hel del grejer på den senaste tiden, kände jag att jag var tvungen att få lite ombyte, en paus, skaffa lite energi från Hugo som jag ska få träffa imorgon.
Jag blir alltid så trött när jag kommer ifrån skolan, och denna gång är inget undantag. Vi hann knappt komma till Robertsfors innan jag hade somnat på bussen hem.

Nu har jag kurat ihop mig i soffan och ska se dom sista avsnitten av How I met your mother. Om det är så att säsong 7 är sista säsongen, så känner det faktiskt lite vemodigt att se klart. Det är många år av undrande - vem är the mother? Ser jag det sista avsnittet, kommer jag ju för all framtid att veta, och kommer det då vara lika kul?
... eller kommer det en till säsong...? Måste undersöka saken först kanske.

Som sagt, imorgon ska jag träffa Hugo, och då, då ska jag pussa sönder honom!



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0