Gott livstecken!

Dags att ge livstecken!
Jag lever och mår, ja, det gör jag verkligen!
Livet här på Dallas rullar på efter en veckas lov och en ny skolvecka.
 
Lovet startades med besök av David från min förra klass. Det var mycket trevligt! Vi drog in till Umeå och fikade lite bla. Jag åkte sen hem till Jörn för några dagars total återhämtning och reparering! Åter på skolan levde jag och 5-6 st (däribland Tom från förra klassen) ett tätt kollektivlig, och hej å hå va mysigt det var! Vi gjorde N.A.D.A, eller, vi såg film, serier, grabbarna spelade tv-spel, vissa övade och vi lagade mat tillsammans. På nätterna klämde vi också ihop oss, majoriteten av gänget, i ett rum. Det var varmt! Vi besökte också Umeå en kväll för att fira Sara som fyllde år! *grattis igen!*
Sen städade vi bort alla chipspåsar, dippar, tomma pet-flaskor och smutsig disk. Och så återkom vardagen!
 
Jag har under veckan mått bra. Alltså, verkligen bra. Men det har nästan varit läskigt! Eller, snarare ovanligt?
Jag har inte haft något att grubbla på. Jag har inte känt mig stressad på samma sätt. Jag har inte haft ont någonstans, och jag har inte haft dåligt självförtroende. Eller, det skulle va lögn att säga att jag inte känt något av detta på minsta lilla sätt, för det har jag, men det har varit marginellt mot för vad det brukar vara. Annars är detta vardagsmat, så jag passar på att vara så nöjd och tacksam som jag bara kan vara medan det är såhär, och hoppas att det så kommer att förbli!
 
Imorgon är det fredag! Helg! Vi har två ensemblelektioner (mitt favoritämne!), sen har vi maskerad på kvällen här på skolan! Det ska bli sjukt kul att se vad alla andra ska vara! Jag själv ids inte slå på så stort, men jag tror jag kommer bli nöjd ändå! Förhoppningsvis bjussar jag på en bild sen!
På lördagmorgon bär det av till destination Vildmarken! Där ska Markus firas som fyller hela 20 jordsnurr! Med mig till festen har jag 6 stycken från skolan, och dom ska få träffa en stor del av min släkt, eftersom Markus kusin är min kusin! Det ryktas om badtunna, bastu och uppstekt palt! Yeah!

Tja, detta vart lite blandat ordbajs om förgången tid och kommande tid, men men!
Jag lever och har det gött! Det hoppas jag att du också har! ;)
Nu ska jag sova!! God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0