Ipren å viljestyrka

Nu är jag less på att kämpa mig igenom dagarna på Ipren å viljestyrka...
Förra fredagen drattade jag dit med feber å förkylning. Hela fredagkvällen och lördagen låg jag i soffan eller sängen. Söndagen kändes bättre, sen drog det igång igen på kvällen. Måndagen var jag liggandes igen med en ny sväng feber. Tisdag och onsdag kändes helt okej. Onsdagen faktiskt riktigt bra. Å dum som jag var hängde jag med till Boda Borg....
Så, tillbaka till febern och trånga lyftvägar, och ett sjukt gäggigt huvud.
 
Jag har mer eller mindre sagt ifrån mig alla teoretiska skolarbeten nu, bara för att känna att jag ska hinna göra nått!
Jag hinner inte gå igenom inspelade lektioner, hinner knappt öva på stämmor, eller ens mina egna sololåtar, och snart är det dax! Nästa helg drar alla spelningar igång, och det är mycke kvar!

Även om jag går å lägger mig i sängen för att lyckas få nån sorts återhämtning, så slutar det ändå med att jag bara ligger å planerar, funderar och övar stämmor m.m. ändå, för när annars ska jag hinna...
Kroppen och huvudet vilar aldrig!
Jag är sjukt peppad på alla spelningar som kommer snart! Det ska bli så kul! Men det ska bli skönt när allt är över också! Då ska jag pusta ut!
 :)

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0