Noteringar...

¤ Jag längtar så till 1 januari, då inte bara det nya året börjar och att min bror fyller år, utan också till att få skriva "Citat vi minns"! Jag har redan så sjukt många klockrena kommentarer i mitt lager!
¤ Jättemånga i min klass har undrat varför jag varit så glad hela dagen. Jag har stått som ett ?.. Jag har inte varit ledsen, sur eller nått annat i den stilen, men överdrivet glad har jag inte själv lagt märke till att jag varit. Men jag tackar och bockar, och njuter av att andra tycker det är kul att se mig glad. :)
¤ Jag måste plugga rytmer!!! *TakeTan KeTanke TanTan*
¤ Jag gav mig själv sångförbud i helgen. Jag sjunger för många för ljusa sånger nu för tiden, så jag blir hes. Inte bra!
¤ Jag är så sjukt peppad på alla julspelningar och luciatåg vi ska göra!
¤ Jag saknar min älskade familj!
¤ Jag har gjort bort rätt mycke teoriläxa, jag är stolt över mig själv!
¤ För nån vecka sedan fick jag ett sms från David som skrev att Mumford & Sons spelar i Swe i vår.... JAG VILL DIT!!!!
¤ Jag drömmer om att bo i kollektiv någonstans i sverige efter detta år!
¤ Dax att se vad rösten klarar nu! Dax att sjunga upp inför repet efter middagen!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0