Min klass

 
Det här, mina vänner, är min kära klass!
Ja, dom presenterar sig ju rätt bra själva med sina namnslyltar. Sara, Nils och Jonas kanske är bekanta ansikten, jag är rätt säker på att dom skymtat på bilder från förra året här på min blogg. Markus är nog också bekant, så mycke som vi har hängt under dom senaste åren.
Resterande personer är också de väldigt härliga människor! Vi har, på kort tid fått bra sammanhållning i klassen, vilket jag gillar! Det känns bra! Det känns som förra året fast på ett annat sätt!
 
Emma, Nils, Sebastian, Per och Aron är mina bandpolare, i alla fall i ett par veckor till. Vi har konsert den 25/10 här på skolan, då vi ska lira ett gäng låtar/ensemble! Kom å kolla vettja!
Efter den 25:e är det lov, och efter det kommer vi att dra igång med julpaketet, då får vi nya, små grupper. Det ska bli mysigt!
 
 
 
 
 
 
 
 
................................................................................................
2011-2012
Saknar er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att se årets gäng!...

2012-10-18 @ 20:11:35

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0