Noteringar...

  • Jag har faktiskt hemlängtan...
  • Saltvattenspray är den nya grejen i mitt liv!
  • Jag är mått jättemycke osugen på att göra injuceringen av kontrast/kortison i min käke på tisdag.
  • Förra årets RM:are är här på besök i helgen! Även om jag inte hunnit hänga med dom så mycke, så är det otroligt kul att bara se dom här!
  • Jag har lärt mig min pianoläxa ganska bra REDAN, nu vill jag ju ha mer, men det är 2 veckor kvar tills nästa lektion!
  • Va många som gör slut nu för tiden. Mycket tråkigt!
  • Jag gillar min nya möblering i mitt rum.
  • Nu ska jag dra på mig en tröja, sen ska jag ut på promenad nr.2 denna dag. Det ska visst letas efter nån historisk vajer som... (?)
  • Kram!
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0