Trötthet och irritation!

Alltså.... Jag vet inte om jag håller på att tappa greppet... Jag är så mentalt trött, har ont i halsen, ont i min höft och huvudvärk sedan flera dagar tillbaka. Imorgon är det konsert, vilket inte direkt får mina nerver att slappna av.
Irritationen bara väller över mig ibland, och även om jag är irriterad på mig själv, eller att jag har ont och tabletterna inte vill hjälpa, eller vad det än är, så verkar det gärna vilja gå ut över andra. Jag chockade till och med mig själv med att lite smått brinna av, när jag vid ett tillfälle inte höll med en klasskamrat.
Jag till och med kände hur vågen bara sköljde över mig, när jag läste att en kompis kompis, på facebook, hade kommenterat fel på min kompis status! (En uppenbar simpel misstolkning) "Hallå!!! kan du inte läsa vad det står eller?!" Tänkte jag väldigt irriterat... Jag tycker inte att det låter som jag... Eller? I alla fall inte för en sån sak.
 
Ajaa... Jag hoppas bara för allt i världen att denna trötthet och irritation kan försvinna till imorgon, så jag kan få njuta av konserten! Det brukar ju i vanliga fall vara så kul!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0