Födelsedagsfirande

I söndags (16/9) åkte jag hem till skelet och blev lite firad av familjen. Massor med gott fika, god mat, några oförklarliga tårar och en hel del skratt, lek i lekpark, paket och en massa prat.
Jag älskar min familj!!!
 
 
 
 
 
 
I tisdags, min riktiga födelsedag, då kom Gabbe hit och hälsade på. Det är ju mänligen så att han också fyller år den 18/9, så vi hade ett gemensamt firande på kvällen. Vi bakade och bjöd våra vänner. Det var mycket trevligt!
 
Födelsedagsbarnen
 
 
 
 
Dax för födelsedagssång, 3e gången denna dag! Tack!!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jamen...vi ÄLSKAR JU DIG OXÅ !!!

2012-09-23 @ 18:47:31
Postat av: Maria H

Vilka fina bilder! Och födelsedagsfiranden i mängd är ju en hit!

2012-09-24 @ 19:32:01

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0