Smått och blandat

Det går segt att få mig till att fota mitt rum och visa er hur jag bor. Jag kommer nog inte heller idas lägga upp bilder från min söderresa, nu när det ändå börjar vara rätt längesen. Jag tänkte däremot bjuda på lite smått härifrån Dallas.
Sen jag kom hit för snart en och en halv vecka sedan, så har det inte hänt så mycke. Man kommer inte ifrån att jämföra mycket med förra året, och det är verklinge inte samma sak! Trots att vi knappt gjort nått, att det inte varit så mycke häng m.m. så betyder det inte att det varit dåligt. På något vis känns det bra att tiden går sakta. Jag känner mig inte lika ivrig med att lära känna alla på en gång, för nu vet jag hur lång tid jag har på mig och att man lär känna varandra bra i alla fall!
 
Förra veckan fick jag mer eller mindre börja som sjuktaxi till umeå. En kille hade varit nere i gymmet, och lite oväntat sådär fått en tio kilos vikt på foten. En bula i den storleken har jag aldrig sett förut!
Jag, han och en till kille tog Joels bil och körde iväg. Det var, trots omständigheten, väldigt trevligt! Vi irrade först runt på Umeås gator, för att sen från vårdcentralen skickas till NUS. Då fick vi irra runt på sjukhuset också, men till slut hittade vi. Och! Inget var brutet!
 
Jag fick också vara den som körde när vi sen på torsdagen skulle och kanota med klassen!
Vi hade tur med vädret minsann, och trevligt var det... en stund... Det gick inte jättebra för Sara och jag, som båda två har lite kort tålamod för enformiga saker, och vi delade kanot...
Jättebra gick det inte för Markus och Nils heller som i ett busigt tillfälle drattade i! *hihi*

Helgen bjöd inte på mycke aktiviteter över huvutaget. Jag var en sväng in till umeå bara, sen var det de vanliga - film och promenader.
Söndagkvällen bjöd dock på häng på mitt rum. Det dök upp ett gäng grabbar som satt och tittade på ursöta djur på youtube. *Awhhh* lät det x flera. ;)  Det var nog helgens bästa.
 

Grabbarna håller på at dra upp kanoten efter deras lilla dopp.
 

*Awhh*
 
Sara, Liselotte och jag hade färgmåndag!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt med ett litet livstecken!... Hoppas detta blir ett lika gott år! Kram

2012-09-05 @ 15:12:51

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0