Tre korta

Förra veckan tog jag och några kompisar oss en skön promenad i det fina väder som äntligen bjöds. På vägen hem igen, stannade en av mina vänner plötsligt till och satte sig ner på vägen. Vad skådade hans öga?! Joo, en KORSSPINDEL!!!! Samma sak hände igår på morgonens promenad, då en annan kompis också plötsligt stannade till och pekade på en ännu större korsspindel!
Jag har aldrig någonsin sett en sådan! Men nu tittade jag, och jag tittade faktiskt läänge!
 
Och på tal om promenader... Idag tog jag mig en promenad, men när jag hade gått ett par hundra meter, märkte jag att jag knappt kände något  i mitt vänstra ben... Det var som att hela benet var kallt, och jag kunde känna under foten att det var ett tryck, men det var nästan som att jag hade borta känseln, fast ändå inte. Efter det försvann det, men hann också komma tillbaka några gånger under promenaden... Sjukt skumt.

Ikväll tog jag och några kompisar initiativet att låta NBML (Nya BlackMetal Linjen) bli känt för folket, med att arrangera ett klassfoto i deras replokal,  jordkällaren. *Huvva, jag vill inte veta hur mycke spindlar det var där nere*... Hur som helst hittade vi ett par marshaller där nere som vi tände. Under fotosessionen råkade en av mashallerna hamna väldigt nära mig, lika så röken från den.
Nu känns det som att jag har sår runt näsan, det känns som att det smått frätt upp inne i näsan och det sticks i halsen. Har också haft en konstig huvudvärk sedan dess... Och jag tänker... Vad har varit kring den där mashallen hela sommaren där nere i källarn?... Jag vill nog inte veta...

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0