Dallas on tour 2013

Som jag senast skrev så var hela skolan nere i huvdstaden och härjade hela helgen. 
Som jag också skrev så kände jag mig inte så kry, och det blev tyvärr så att jag fick lov att avstå i stort sett allt vad som hade med konsert att göra, förutom att jag var där. Det var en bra show vi hade skapat, med bra gospel, bra ensemblelåtar, rolig teater och en rolig lek. Så det var tråkigt att jag inte hade en röst som orkade vara med. Jag deltog dock på två ensemblelåtar, men dom körade jag bara lite på, så det funkade. 
 
I övrigt var det mysigt att åka buss med alla! 
Det var kul att träffa Babben som åkte upp till stockholm för att träffa oss (och hälsa på sin syster). 
Det var kul att gå lite på stan, men speciellt gott var det att äta på Jensens Böfhus! Mums!
Det var trevligt att bo med Liselotte på Hagabergs vandrarhem/folkhögskola. Vi hade bra samtal!
Det var trevligt att träffa Vincents föräldrar igen!
 
 
                    
                                                                                               
                      

Kommentarer
Postat av: Maria H

Det var kul att se och höra er!!

2013-05-01 @ 11:24:30

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0