NML Återträff

Sen påsklovet har det varit full fart! Ett tag var det nästan för full fart. 
Men det har varit en rolig period trots allt! Vi har jobbat med projektarbetet, vi har haft återträff med NML, vi har repat och haft ett antal spelningar! Däremellan har jag fått ett kusinbarn och det är ju ett + i kanten att SAIK vann SM-guld! 

NML Återträff 12-14 april
 
En efter en droppade dom in. Tyvärr kändes det inte som att det var så många som kom. Tyvärr kunde 3 stycken inte dyka upp (Frida, David och Gunnar), sen är vi ju redan 5 st som fortfarande går på skolan, så då var det ju bara 5 kvar som kunde dyka upp (Lotta, Albin, Pontus, Marie och Tom). Men det var jättetrevligt! Vi kätchade upp, jammade lite tillsammans i dom gamla ensemblerna, såg hockey, åt lyxfrukost tillsammans, åt på Trafikanten och umgicks! 
Jag tror att jag hade njutit mer av återträffen om jag inte själv var så fruktansvärt utpumpad. Hela skolveckan innan var det som sagt full fart med projektarbetet, och det blev inte många stunder för paus. Men, jag smög undan ibland och vilade en stund, och så orkade jag vara med under återträffen. 
Tack för att ni kom, och ni är redan saknade!
 
        
        
 
   
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0