Påsklovet och huvudstaden

Nu är jag åter tillbaka på skolan efter ett riktigt bra påsklov!
Första halvan bara försvann! För ovanlighetens skull (för att vara lov) hade jag mycke att göra, i stort sett hade jag något på schemat varje dag! Det var allt från att träffa Eija, hälsa på mormor, hänga i stan, träffa Linnea och påskfika med ett härligt gäng. Jag har hälsat på brorsan och jag har lekt fotograf! m.m.
Sen kom ju tisdagen och resan till stooorschtaaan! Vår kära huvudstad! Men, för att vara punktlig så avgick inte tåget förrän på onsdagen... Tåget var 4 timmar försenat och vi kom oss inte från Jörn förrän 00.30. 
 
Väl framme möttes jag upp av en mycket fin människa vid namn Vincent! 
Han visade mig runt i stan by car, vi hängde lite med hans pappa, vi har lagat och ätit middag med hans kompisar, sett film, varit på lovsångsmöte, ätit med hans mamma och gått på stan. Tack för det soliga vädret må jag ju säga! Det gav ju betongdjungeln lite mer charm! 
Ibland har vi pratat mycket, ibland har vi pratat lite, ibland har vi skrattat och en gång har jag gråtit. Jag är mycket nöjd, glad och tacksam! 
 
Jag är ledsen att jag inte tagit en enda bild under min resa... Jag tar sällan kort alls nu för tiden... Och det jag var "fotograf" för vill jag inte lägga upp här på bloggen. Men för er som undrar så var det en gravidmage jag fotade. jag hoppas att jag snart får fota det riktiga innehållet, och jag är heeelt säker på att det kommer vara något av det sötaste jag sett! 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0