Noteringar...

¤ Jag har nu vakat av min sista natt på jobbet - Nattpatrullen Norr
¤ På söndag kväll sätter jag mig på tåget och åker ner till Vincent! *längtar tills jag är framme*
¤ Min röst känns som kaos! Men jag har jag knappt sjungit sen jag kom hem från skolan, så det är ju inte så konstigt ändå. 
¤ Att packa tyckte jag var kul förut. Nu tycker jag inte det! Kommer det vara soligt å varmt? kommer de att regna å va kallt? 
¤ Jag är för tillfället väldigt hungrig, och det är nog ett tag kvar innan vi ska äta...
¤ Snart kommer Betty och Miriam hit. Vi ska ha myskväll, sen kör vi en dag på stan imorgon tillsammans.
¤ Att det ska va så svårt att ta sig för att göra en "Ingen reklam, Tack"-skylt! Jag gjorde en först idag, och jag har änkt på det ända sedan jag kom hem den 5 juni! Aja baja!
¤ Jag är sugen på att läsa en bok på engelska. Egentligen förvånar det mig att jag ens vill läsa en bok!
¤ Jag skulle vilja äga en vårtagares lampa! Den hon har i sin hall är så snygg!
¤ Nu ska jag se avslutet på masterchef-avsnittet jag kollade på imorse men inte såg klart.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0