Stockholmspunkter

Under stokholmsresan har jag ätit
¤ Anka
¤ Färsk tonfisk som jag grillat själv
¤ Smakat fårkött
¤ Massor med glass från StikkiNikki
¤ Hemmagjord pasta som Vincent lagat
¤ Fruktansvärt goda stakte bröd
¤ Chokladfondant
¤ Limemarinerade jordgubbar
¤ Egengjorda hamburgare
 
Jag har sett
¤ Känn ingen sorg - på bio
¤ Taken 1 och 2
¤ Friidrott(!)
¤ Masterchef professionals 
¤ Filmer från när Vincent var liten och hette Simon
¤ En till film som jag inte minns va det va för nån. Kanske för att den inte var så bra.
¤ Kent, Robyn och Lasse Winnerbäck live på Tele2 arenas invigningskalas
 
Jag har träffat
¤ Anne-li, min gamla sånglärare
¤ Magda och Maria, vänner från Skellefteå
¤ Sprang på Frida, en barndomsvän från Jörn
¤ Klara, min älskade barndomsvän
¤ Lotta, en kompis från Jörn
¤ Philip (vincents bästa vän) och hans flickvän Linnea - fantastiska nya kompisar
¤ Några fler av Vincents vänner, som Simon, Micke Jåfs, och nån jag inte minna namnet på
¤ Vincents famij förståss! Hans lillabror Ludde var ny för denna gång, trevlig grabb!
 
Jag har spelat
¤ minigolf 3 gånger!!!
¤ ett spel jag aldrig trodde jag skulle gilla, men de gjorde jag "Dominion"
¤ tvångsyatzy
 
I övrigt har jag shoppat lite, gått på ett djurmuseum och åkt en hel del tunnelbana, men det är väll det man gör i Stockholm?
Men bäst av allt! Jag har fått umgås med Vincent!
 
  
  
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0