...

Jag hade skrivit en lista... En lista på allt jag skulle göra dom sista dagarna innan jag åker ner till huvudstaden med min kära. 
Listan ligger så fint på mitt soffbord. Jag ser den, läser den... Där stannar det...
2 av punkterna ser jag dock att jag faktiskt redan bockat av, så det är ju skönt. 

Idag har varit en konstig dag, vad gäller mitt mående. Jag har känt mig riktigt sliten och seg, huvudvärk å sånt. Stackars Hugo som jag skulle barnvakta några timmar unde dagen, han ville att vi skulle leka tagen, men vi hamnade i kojan ( = under en filt) och läste en bok... Han verkade nöjd ändå, men han som älskar att leka tagen. 

I alla fall, detta är nog anledningen till att jag inte fått nått gjort idag. Men, jag vet också att jag faktiskt jobbar bättre under press, i alla fall när det gäller sånna här saker. Så, det kanse är lika bra. 
Förhoppningsvis vaknar jag pigg imorgon, efter en efterlängtad helnatt i min säng! Jepp, för nu är oljudet borta! ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Hur försvann oljudet? :O

Och angående din kommentar på min blogg vet jag inte hur mycket jag vill säga, för att inte göra en så stor grej av grejen (som kanske inte ens är en grej), men den är i alla fall positiv och gör vardagen lite lättare att hantera!
SAKNAR DIG!

2013-12-19 @ 19:01:35
URL: http://lazypunk.blogg.se

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0