Noteringar...

♦ Natten mot torsdag upptäckte jag när jag skulle gå å lägga mig i min säng, att det var ett dovt ljud som mullrade på, konstant. Jag kände också att golvet vibrerade, och studtals skallrar det i vissa föremål. Och... 6 dagar senare är det fortfarande likadant. VAD ÄR DET FÖR NÅTT??! Jag kan inte sova i mitt eget sovrum ju!
♦ I föttgår skulle jag göra ett försök att göra julmysigt i min lägenhet, julpynta lite. Till jag insåg - med vad? Jag äger en enda sak som är röd, och det är en liten duk. Men julkrubban och julstjärnan får duga. 
♦ Ikväll ska jag och mina syskon baka pepparkakshus! Det ska bli såå mysigt, och kul att få hänga med mina underbara älskade syskon en kväll, tillsammans alla tre!
♦ Imorse vaknade jag före väckarklockan, men lät mig ligga kvar och fundera ett tag. En timma senare kände jag mig nöjd med min sammanställning och reflektion över den höst jag haft. Sånna reflektioner borde man göra oftare!
♦ Som springvikarie måste man ställa sig tillgänglig. Tillgängligheten gör mig GALEN! .punkt.
♦ Jag är så väldigt kär i min pojkvän! ♥
♦ I helgen ska jag hem till Jörn och hänga med mamma och pappa. Åh va jag längtar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0