Sjuka

Förra söndagen kom Emma till vårat extrarep och sa att hon kände sig krasslig och trodde hon skulle bli sjuk. Jag sa - Nej! Det får du inte bli! Tänk positivt! Drick ingefära-te!
Vem var sjuk på måndagen? Jo, jag. Jag vaknade av att det kändes som att ansiktet skulle explodera av trycket bakom kindbenen och pannan! Så, följande dagar har gått med tillkommande feber, megaförkylning, migrän, halsont och nu också hosta. Tur i oturen har en huskompis också varit sjuk, så vi parkerade oss på varsin soffa och kollade på romantiska kärlekskomedier. (Inte mitt val, faktiskt! Hans) Det var som skönt att slippa vara ensam. :)
 
Nu är jag bara stressad över att hinna bli frisk så fort som möjligt, så jag hinner över på att jag måste hinna öva på innan det bär av till Hemavan på torsdag. Klassen ska dit och spela på Student-ski helgen! Favorit i repris så att säga.
Tillfrisknad önskar jag till alla andra i klassen som också är sjuka. Vi är ett antal, tyvärr...

Jag är tacksam för alla fina människor som i alla fall gör en glad när man mår dåligt och är sjuk! TACK!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0