Sömnbrist pga...

Just lider jag av vansinnig sömnbrist! På 34 timmar har jag sovit 3 timmar. Jag ser snart i kors!
Natten till igår sov jag jättedåligt pga huvudvärk. Natten till idag ägnade jag på akuten i Umeå.
Wohw wohw! Ta det lugnt, ingen fara! Jag är hel å frisk! Men det är inte min kompis.
Stackars Emma hade ont i magen och feber, så jag och Joel följde henne in till sjukan.
Resan började ca kl.00.15 och ca 03.25 var vi hemma igen, dock bara jag och Joel. Emma fick stanna.
Jag vill förtydliga att Emma än så länge bara ligger inne för observation och undersökning, men det är väll mest troligt blindtarmen det rör sig om. Det känns tryggt att hon är på den plats hon är.
 
Jag vill också berätta att jag och Joel mest troligt såg ett lodjur på vägen hem! Jodå, det är allt lite coolt!

Doktorn kom ju aldrig (som vanligt), så jag undersökte Emma istället. Snabbt och effektivt. Det såg bra ut!
 
Emma var egentligen gladare än på bilden, hon var så duktig och rar, även om hon hade så ont.
Krya på dig fort nu gumman! We need you!

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0