Det ska bli skönt att gå och lägga sig...

... efter den här dagen!
Jag rakade benen imorse och det är ju alltid lika underbart! 
Jag har haft ännu ett bra litet pass på café Lilla Marie! Jag önskar att det kunde va lika kul att diska hemma som det är att diska där. *hehe*
Jag har hunnit prata med Mirre en stund, alltid lika kul!
Jag har ätit en god sallad!
Jag har tömt lägenheten på återvinning, och poff så fanns det plats i garderoben!
Jag har suttit ute och solat!
Jag har skypat med Vincent, och hans pappa. :)
Jag har gått upp för vitbergsbacken, joggat, hoppat runt i terräng, och kört intervaller med brorsan i 1h & 5min (total motionstid 1,5 h)
Jag har städat lägenheten och renbäddat. 
Jag har duschat.
Jag har handlat. Och nu sitter jag här i soffan och är nöjd. 
 
Än en gång har jag haft en bra dag! När jag skypade med Vincent sa han att jag såg gladare ut idag, för jag log nästan hela tiden. :)
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0