En bra dag toppat av rosor

Det jobbigaste på hela dagen, var att vakna och kliva upp. Jag ville inget annat än att somna om!
Men det var bara pallra sig upp! Jag skulle nämligen jobba några timmar på Café Lilla Marie! 
Fy va kul det var! Stressigt och varmt, men kul! Jag tackar så hemskt mycke för den detta erbjudande, och jag hoppas att jag kan behövas några fler gånger! 
Efter snabbesöket på Lilla Marie handlade jag och lagade mig en jättegod broccolisoppa! Mums!
Har även gått en skön kvällspromenad i solen med Linnéa. 
Det har minsann varit en bra dag idag! 
Men dagens höjdpunkt var det, omän väntade, blombudet som kom. Alltså, inte budet, men blommorna han kom med! Blommorna skulle ha kommit den 26e juni, men efter en miss av mig (jag åkte hem till jörn) så fick som komma idag istället. Jag blev lika glad ändå! :)
 
Tack kära Vincent!! Det betydde jättemycket för mig! Jag tycker om dig!
Puss!
 

 
 

Foto: Aron Dynesius
 
 
 
   
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0