En bra människa!

Jag kände att det var dax. Någon behöver få veta vad jag tycker och tänker om personen i fråga.
 
Jag har under en ganska lång tid haft med dig att göra. Jag är ledsen att jag inte kan minnas mitt första intryck av dig. Men intrycket har i alla fall alltid varit bra! Du har väldigt ofta fått mig att tänka om, du har inspirerat mig att tänka positivt! Ibland har våra samtal varit höjdpunkter på dagen, och jag är ledsen att jag inte visat mer uppskattning för det. Du är för mig en stor människa, med stor vilja, stor styrka, stor glädje och en stor röst. 
Du är någon jag ser upp till! Och du är någon jag bryr mig mycket om, mer än du anar! 
Jag har förtroende för dig, och på samma sätt som jag känner ditt stöd så hoppas jag att du känner mitt!

 
  
 
Grönt i din ära Sara Samuelsson!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag går in och läser det här närhelst jag behöver en boost. Tack så jättemycket, Martina! Jag är så sjukt tacksam för dessa två år! Allt stöd, alla stunder och alla kloka ord! Många, många kramar!

Och korven ger mig ett leende varje gång, haha! :D

Hoppas vi ses snart!

2013-07-01 @ 12:18:23
URL: http://saramariasamuelsson.blogg.se

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0