Bloggandet och datorn

Jag trodde att jag skulle ha kommit tillbaka till bloggandet vid det här laget, men jag hade visst fel. Men det är ju så att man har sina perioder ibland. Antingen bloggar man jämt, eller så låter man det gå veckor/månader mellan inläggen. Egentligen bryr det mig inte så mycket NU hur jag gör, men jag vet ju att jag kommer att tycka att det är tråkigt sen. Bloggen hjälper mig minnas mycke. För mig att skriva ner saker hjälper mig att minnas bättre. Sen kan man ju alltid också gå tillbaka och kolla, men det är ju inte så lätt om man inte uppdaterar bloggen så ofta. 
Men, jag hoppas att det vänder. För min egen skull. 
 
Jag har till slut, efter mycke strul med min förra dator, äntligen köpt en ny PC. 
Ja, det var ju mitt val att köpa en ny dator, men ändå är det alltid så jobbigt varje gång man förnyar något. Omställningen är så omständig! Det ser inte ut som vanligt, jag hittar inte, datorn är tom så man måste göra om allt! (Tack brorsan för hjälpen med dom jobbigaste grejerna!) Men, nog ska jag bli vän med denna dator också! 
Men med den nya datorn hade visst spotify valt att ta bort alla mina synkroniseringar av mina spellistor, så det var bara börja om.... Det kommer ta evigheter!!!
 
Jag ska ta itu att blogga om...
¤ Studioveckan
¤ Sportlovet
¤ Kanske nått annat
 
... när jag ätit, övat och planerat! 

Take care! Kram!
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0