Masterchef

Jag och Vincent är flitiga tittare av Masterchef Australia. Tjena vilket spännande program! 
Vi ser säsong 2 och har kommit oss till top 10 nu. Jag, eller vi har hittat oss några favoriter som vi håller på, och än så länge har det gått ganska bra för oss med våra gissningar. Det är bra personer som är kvar!

För nån vecka sedan sa jag till Vincent att jag inte kunde hitta säsong 1 nånstans, för jag var sugen på att se den på egen hand. Men då sa han att jag kunde få se säsong 3 istället, för den hande han sett för inte så längesen. Så, jag gjorde det. Jag började kika på den på egen hand. 
Det var något jag inte skulle ha gjort! När jag låg i min säng idag och försökte piggna till (har mått riktigt konstigt idag) så kom plötsligt en hälsning från förra säsongens vinnare..... 
 
Jaha... Kul! KUL! Så va säsong två förstörd och inte alls lika spännande! 
Men... Vi ska se klart. Jag måste ju se hur det går för dom andra i alla fall. :)

Jag mår i alla fall bättre nu. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0