Nu är det kul!

Solen lyser, det är skön temperatur, det går bra för oss att repa, vi gör framsteg med våran kommande projektkonsert, idag får vi påsklov, blir hockeykväll med brorsan ikväll och jag längtar ner till Stockholm.
Just nu mår jag bra! Just nu är det kul! 
 
Jag älskar när det är soligt och "VARMT"! Jag känner mig så mycke friare när jag inte behöver ha sjuttioelva lager kläder på mig, och axlarna mina slipper vara så spända av hurven hela tiden. Så, jag älskar när det börjar kännas som vår! Däremot vet jag ju att snön kommer att liga kvar en stund till, men då är det ju kul att jag ska till stockholm på tisdag! 
Dessvärre har jag hört att det inte är helt snöfritt där heller. Jag hade ju hoppats på riktig vår, med bättre temperatur å så. Men men. Det är ju inte därför jag åker dit! Jag åker ju dit för att vara med Vincent och träffa hans familj och vänner! Det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Maria H

Som du skriver så är det inte vår i Sthlm än, vi får hoppas på underverk under påskhelgen ;) hur länge är du i storstan? Kram!

2013-03-28 @ 17:45:44
Postat av: Gabbe

Martina, vilken fin bild på er! Blir riktigt glad av att se den! Hoppas livet är gött annars. Kram!

2013-04-02 @ 17:01:48

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0