Solskenspromenad

Fy va jag älskar att det är ljust nu för tiden! Jag älskar dom soliga dagarna, att solen smått börjar värma och att det går att sitta ute på textiltrappan efter maten och dricka sin varma kopp te! 
Igår var en sådan dag. Efter en lång snoozmorgon, lunch, häng med Vincents föräldrar och den där varma koppen te, så var vi ett gäng på ca 10 som pallrade sig iväg på en solskenspromenad längst skoterspåret på ån nedanför Dallas. 
Under dom soliga dagarna är det inte ovanligt att vi samlar en skara och drar ut på nån promenad sådär, till havet eller till udden. Det är mysigt!
 
Jag vet att det är ute ett gäng och traskar just nu också, men jag var duktig och steg upp tidigt imorse jag, så jag vilar istället. Jag värmde upp kroppen i gymmet innan jag värmde upp rösten. Jag var nämligen med på en gudstjänst som bibellinjen höll i, inne i Robertsfors. Jag hade blivit tillfrågad att sjunga lite, och jag är glad att jag tackade ja. Det var en mycket bra gudstjänst! 
 
Dom promenerande     Foto: Aron Dynesius
 
Foto: Aron Dynesius
 
Foto: Aron Dynesius
 
  
Foto: Jag                                                                  Foto: Jag
 
 
Foto: Aron Dynesius                                                 Foto: Jag
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0