9 dagar kvar...

Nästa onsdag är det skolavslutning på Dallas... Det är 9 dagar kvar... 9 dagar av två läsårs underbara tid!
I tro om att göra bort lite bearbetning, tog jag mig i kragen och plockade ur dom flesta lådor i mitt rum, torkade ur dom och stängde dom "för gått". 
Med en klump i halsen plockade jag också sakta ner mina rytmer och min stora kvintcirkel från väggen. Några av mina "polaroidbilder" fick också åka ner i plastfickan, för att sen packas ner i en flyttlåda. 
 
Efter lite övrig bortstökning, la jag mig nyss på sängen och tittade mig runt. 
Jag vet att jag måste, och jag vet att jag borde, men jag känner mig inte redo för det här!
 
♥Dallas♥
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0