Motivationen...

Jag har ingen motivaion! Noll, nada!!
Jag får inget gjort, och jag är inte peppad för det som komma skall! Cirkeln blir ond och jag önskar ofta att det bara kunde ta slut nu! 
Jag älskar folkislivet, och skulle vilja stanna kvar här forever! Jag älskar musik, och önskar att jag kunde känna draget att göra det till något mer seriöst framöver. Men just nu är det nog lite för mycke. 

Jag försöker att inte drömma mig iväg för ofta till när jag har pengar och kan resa, för då känner jag mig bara ännu mer omotiverad att stanna kvar. 
Men, den här omotivationen har jag varit med om förr, jag vet att det går över, och egentligen vet jag ju att jag älskar det här! Men, jag vet också att jag är redo att lämna boet, sträcka ut mina vingar och flyga igen! Även om kärleken till det som finns här kommer att göra att det gör väldigt ont att lämna det bakom mig! 
 
Hur som haver! Det är fritt fram att be för lite motivation, eller motivera mig på annat sätt, om nån känner för det. :)
Nu ska jag ta å leta reda på någon spännande dokumentär ( http://dokumentarfilmer.se/ ), så ska jag försöka ta mig i kragen imorgon. Promenad halv 8, japp! He bli!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0