Jag klarade det!

YES! Jag klara det!!!
Jag lyckades vakna innan halv 9!! Med väckarens hjälp förstås, och en hel del tjurighet (som jag egentligen inte ville/orkade ta till). Men nu är jag vaken! 
Sen förra helgen då jag var på Dallas på återträff och en massa skönt häng till långt in på natten, så har jag haft sjukt svårt att vända tillbaka dygnet... ÄR jag inte trött, så KAN jag inte somna... Tro mig, jag har provat hur många gånger som helst genom åren! Och med alla möjliga metoder för att somna. Det är bara vänta...
Såå, det är tidiga mornar som måste rädda mig. Meen, jag har inte lyckats med det heller denna vecka. Förutom idag! (Och halvt i onsdags, se förra inlägget)
 
När jag hade vaknat kände jag att det var något skumt med min hand. Jag har inte ont, varken i handen, armen eller nån annan stans på kroppen, men min högerhand är svullen... Att knyta näven tar emot lite, för fingrarna är tjockare än vanligt, och jag fattar ingenting... 
Men men. jag är inte orolig! det där går nog ner sig. :) 
 
Nu ska jag ge min onda hals lite te, sen tar vi tag i dagen!


 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0