Noteringar...

# Har mest troligt haft axelledspakseln ur led i helgen. Men lika plötsligt som det kom, försvann det! *tack*
# Jag känner mig otroligt vuxen när jag bara vill ha det som är varmt och skönt, snarare än snyggt! I detta fall skor.
# Jag är såååå less på att städa hemma hos mig! Det är mycke roligare att städa på Lilla Mari!
# Jag blir så glad när min älskade bror m. sambo hör av sig och vill bjuda på mat, kanske hänga å se en film eller dylikt. Såklart när syrran hör av sig också!
# Jag provade göra ett snabbt bröd som syrran tipsat om! Mums! Tar ca 3 minuter att göra, från att man plockat fram ingredienserna till att det är färdiggräddat! 
# Jag älskar filtar! 
# Jag saknar Vincent!
# Jag har funderat på att spara ut håret till jämnlångt... 
# En av dom bästa presenter jag nånsin fått är min "Tankar om livet-almanacka". Tack Malin, Inger och Robin!
# Jag vill pyssla! Men jag har ingerst att sätta upp det hos mig själv... Nån som vill ha?
 
DU är bra!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig lista!
men 3 minuter?! vad är det för under bröd? :O

2013-10-16 @ 10:16:16
Postat av: Maja

/mig

2013-10-16 @ 10:16:45
URL: http://lazypunk.blogg.se

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0