Sprickan

I fredags kväll anlände Vincent, Markus och jag till min lägenhet i stan, efter att ha hängt ett par dagar på Dallas. 
Efter en sväng förbi hemmakväll så bänkade vi oss sen i soffan för att se en film. Vi kopplade upp datorn till tvn, jag ställde ner datorn på golvet för att inte störas av ljuset, och så såg vi filmen. Eller, såg och såg, jag och Mackan somnade rätt fort...

Igår morse tänkte Vincent starta lite musik, och när han öppnade datorn började han prata om en spricka. Jag fattade inte vad han menade, så han sa att det var en spricka i skärmen! Jag gick snabbt och kollade, och jodå... Nog var det de allt... Och inte nog med det så flimmrade skärmen bara.... Jag kan säga att jag inte var en glad tjej då!! 
Någon av oss tre måste helt enkelt trampa på datorn under natten utan att sett eller fattat att det var datorn, ev slängt iväg en av soffryggstöden mot datorn utan att ha sett den. otur var det i alla fall... Och tyvärr så får vi se hur långt liv denna dator kommer att få. Jag har ju bara haft den sen i mars!
 
Just nu är jag hemma i Jörn, men åker hem till lägenheten senare i afton. Då ska jag ta mig en närmare titt på den. Har jag tur går den fortfarande att koppla till tvn...
Fyyyy så onödigt!!! 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0