Sveriges bästa äldreboende

 
Såhär illa var det... Sämre än jag tillät mig minnas... 
Men, det går i alla fall att koppla datorn till tvn.
 
Såååå.... Nu har jag kunnas se klart svt:s tv-serie Sveriges bästa äldreboende!
Vilken fantastisk serie!!! Jag älskar den! Många gånger har jag haft tårar i ögonen och ett brustet hjärta, men när till slut föändring sker! Då, då är det tårar av glädje och ett varmt hjärta! 
Jag hoppas att typ alla som jobbar inom vården har sett denna serie, och att vi alla tar tag i dom förbättringar vi faktiskt kan göra, utan att det ska krävas en massa pengar! Och då måste det inte bara röra sig om att hjälpa äldre! Det kan förbättras inom alla ålderskategorier!
 
 
 
 
 
...och på tal om äldre
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0