Sen sist

Nu var det ett tag sen jag skrev något här sist. Men tro det eller ej så har jag till och med varit rätt upptagen, och när jag till sist varit ledig så har jag inte idats.
 
Vad har jag då gjort?

Jag har:
Jobbat på moröbackeskolan
Varit på loppisrunda med min svägerska
Varit på "studiebesök" på min svågers jobb på ambulansen, 3 utryckningar varav ett med blåljus och sirener!
Varit på en megacool och bra konsert som min vän Liselotte hade skapat. Den var på Cafe station i Umeå...
... så jag har varit i umeå en helg och hälsat på vincents vän Oskar och hängt med dallasvänner.
Jag har börjat i en kör med min vän Nils
Jag har varit och lyssnat på en nunna som i sin ungdom levde ett helt annant liv
Jag har jobbat på kommunens personalrestaurang Brinken
Jag har jobbat en hel massa på Café Lilla Mari, både dagtid i caféet och kvällstid med städningen.
Jag har varit på ett jättebra Rivavel Party på Pingst
Jag har också tyvärr dragist med 22 dagars huvudvärk i rad... Så jag har bokat en synundersökning som steg 1 i att kanske bli kvitt den (om det är synen det beror på...)
 
Idag är det söndag, och idag är jag ledig! Men det känns nästan konstigt... Jag känner en viss idétorka för mitt privata liv. Jag känner inte inte upplagd för att vara social, men jag vill inte bara sitta hemma ensam heller. Hemma behöver jag bara städa, men när mina jobb bara går ut på att diska eller städa, så är jag inte så sugen på det när jag är ledig... 
 
Men jag börjat med en frukost! 
Ha en välsignad söndag! Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0