Jag gillar känslan...

Jag gillar känslan när man gjort sig helt skuldfri och alla räkningar är betalda!
Jag gillar känslan när man vaknar av väckaren och är riktigt trött! Då vet jag att jag i alla fall sovit gott den senaste stunden!
Jag gillar också känslan när man vaknar på morgonen och känner sig helt utvilad!
Jag gillar känslan när man kommer hem från jobbet och sätter sig i soffan, och det känns som att benen blir som bomull. Då har man inte suttit mycket under dagen och då har man också jobbat på bra!
Jag gillar känslan när man har den totala motivationen att faktiskt städa! Noga!
Jag gillar känslan av att somna i Vincents famn, på soffan, mitt på dagen, en liten stund sådär.
Jag gillar känslan av att verkligen skratta, sådär att det gör ont i magen!
Jag gillar känslan av pepp och energi!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Och jag gillar dig! Kram!

2014-07-01 @ 21:02:42
URL: http://saramariasamuelsson.blogg.se

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0