Kvällsgrillat och en massa annat

Det har hänt så mycket den senaste tiden. Mycke för att vara i mitt liv, vill säga. 
När det är sol så händer det så mycket mer! Jag vill inte bara sitta inne! Och här i norrland går ju solen aldrig riktigt ner! Därför kan man ju göra grejer dygnet runt om man vill! 
Så, i torsdags kväll tog jag med mig ett gäng vänner och grillade på mitt lilla favoritställe! 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 
Annars har jag solat och tagit mina första dopp!
Jag har varit på Trästocks och haft lägenheten full med övernattningsgäster!
Jag har övervunnit en rädsla och konfronterat mina festande grannar kl. 03.30...
Jag har haft en myskväll utanför Lilla Mari med Vincent och Miriam
Jag har varit i Jörn och ätit middag med Nyströms.
Jag har tagit en fika med Emma.
Jag har sett en jättebra bio-film (Förr eller senare exploderar jag)
Jag har jobbat mina sista pass på Lilla Mari...
Jag har börjat mitt nya sommarjobb på dagverksamheten för dementa på Moröbacke.
Jag har skrattat mig till tårar!
Jag har ätit glass med min syster.
Jag har skitit i att ta hand om mitt hem, jag har njutit av allt annat istället! :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria H

Det ser helt underbart ut! Grillkvällar for the wind!

2014-07-16 @ 22:18:34

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0