Efterlängtad musikhelg

Jag har bestämt mig för att ha en bra helg i helgen! 
Jag och Nils ska snart mötas upp för att käka middag tillsammans och sen sjunga upp lite. Sen bär det av till Boliden, där vi ikväll och hela dagen imorgon ska repa inför musikcaféet som vi ska spela på imorgon ikväll!
Jag har saknat sååå mycket att hålla på med musik på nått vis, mer än att bara sjunga hemma i lägenheten, eller plinka lite halvengagerat på mitt piano... 
Och att få umgås med mina fantastiska grabbar i massor med timmar! 
Jag önskar bara att Vincent också kunde vara här. Men han måste stanna på skolan och öva inför sina sökningar. Men det är mysigt och längta ibland också. Ibland... 
 
Och på tal om att längta efter att musicera, så tänkte jag tillbaka till mitt första år på dallas, för nån dag sedan. Och jag fick tillbaka den där pirrande känslan och hur jag inte kunde förstå att jag levde det livet, där det roligaste som fanns (finns!!!) var min vardag! Att meningen med mina dagar var just att lära mig om musik, dela det med andra och åstadkomma nya saker! Jag minns att jag verkligen inte kunde fatta det, och vilket lyckorus jag kunde känna, helt från ingenstans, mitt under lektionerna! 
Inte undrapå att mina vardagar ibland känns tomma... När jag vet att det är mycket de jag saknar.
 
Men som sagt, nu får jag backa bandet för en litn stund denna helg! Och jag ska se till att njuta! 
 
Ha en fin helg du me!! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0