Livet

För ett par nätter sedan drömde jag om mina vänner Nils och Tom. Dom hade kommit för att besöka mig under min semesterresa i Mexico, men vi gick mest bara runt i nån lågprisbutik... Låter kul eller??
Nja, men det var väldigt kul att hänga med just dom! 
 
Jag scrollade igenom mitt facebook-flöde alldeles just, och hittade en kommentar som min vän Miriam lämnat. "Jag såg en brödkorg idag och tänkte på dig <3".
 
En annan go vän berättade att han skulle vispa griljeringsklägg, men upptäckte sen att han vispade med diskborsten. 

Jag vet inte, men jag började bara sakna gamla goda tider!
Jag har det jättebra här! Jag är nöjd med mitt liv med fina vänner och bra kollegor! En go pojkvän och en underbar familj! 
Men ibland känns det som att dom där stunderna med människor, som kan få en och skratta från botten av sig själv, som får en att hela tiden le, som bara synkar, ibland kommer så långt mellan gångerna! 
Ibland tänker jag att, det bara är livet. Människor, stunder, tider m.m. kommer och går. 
Ibland tänker jag att jag aldrig skulle byta bort mitt nöjd liv för att få skratta mer. 
Ibland är allt jag vill att få skratta tills jag gråter! 
Ibland vill jag bara gråta. 
Men jag är nöjd! Och det är fantastiskt!
 
.... Livet... 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0