inför "Citat vi minns 2014"

Citaten 2014 har inte slödat fram, som dom gjort dom senaste tre åren. Det är lite tråkigt att känna att jag inte kan hålla erbjuda samma klass på detta års "Citat vi minns". 
Dessutsom måste jag meddela att citaten kommer att publiceras om ett par dagar, eftersom hälften av dm få citat jag har är i min gamla mobil som är kvar i Örebro. Så håll till godo, mina trogna citatföljare! Det kommer att komma ett litet gäng citat, och även om jag inte kan utlova samma klass, så hoppas jag att det kanske kan finnas något guldkorn i min lilla samling som kan få era smilband att bräddas! :)

Ps. Dallasvänner, jag och min blogg saknar er!!!
 
För övrigt har jag och Vincent det bara bra här uppe i norr. Vi försöker krama ur allt lugn vi bara kan få, innan vi (jag) på måndag sätter igång med livet igen! 
 
Som sagt! Stay tuned! Om ett par dag beräknas citaten anlända!
Gott nytt år!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0