Joybells

Imorgon kl. 07.00 ska jag och Klara infinna oss i Immanuelskyrkan. Därifrån går bussen till Mariannelund för gospeldag och konsert i Klaras brors församling! Ska bli sååå kul!
Jag ser sååå mycket fram emot det! Mycke för att jag ska få träffa Klaras bror som jag inte träffat på sjukt många år, men mest för att gosplekören jag ska åka med, som jag är med i och som är då bra, äntligen ska ha konsert!!
Joybells! En väldigt bra grej som hänt mig! 
Jag har alltid tyckt att körsång är kul, men det har fått en ny dimension! Denna gång menar alla det vi sjunger! För två helger sedan var vi iväg på en annan körresa och under våran första konsert den helgen, hade jag egen andakt där på scenen! Wow!
 
Gå in på spotify och lyssna på Joybells album vettja!
Denna är min favorit!                https://open.spotify.com/track/41q5Ib2oFz7TsfGd1jXT2F
 
 
 
En annan sak jag längtar och ser fram emot är att få igång det här med bloggande igen. Jag tror inte att det går en dag utan att jag saknar det, och idag skulle jag leta ett recept som jag skrivit i min blogg för flera år sedan, så jag scrollade igenom ett par år och blev såå bloggsugen igen!
Men, jag har varit bloggsugen i ett år typ, och mer än så har det inte blivit. Så vi får se hur det går. 
Kram!



Kommentarer

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0