Det går bra nu!

Livet går upp och ner, ja, det kan verkligen vara en berg o dalbana!
... på tal om Berg o dalbanor - RollerCoaster, va roligt det dataspelet var!
Vart va jag?... Jo!
Nu måste jag säga att jag nog befinner mig väldigt nära toppen av ett berg!
Det har hänt roliga saker på sistone, jag ser fram emot fler roliga saker som komma skall, och grejer faller bara på plats. Jag känner mig allmänt nöjd!
Men, som sagt. Jag är NÄRA toppen... Inte PÅ toppen...

¤ I tisdags var jag och bakade schwaaaini't goá bullar hos syrran!
¤ Jag kan också återknyta till mitt tidigare inlägg, där jag skrev att jag väntade på ett besked.
Beskedet har nu kommit, och det är positivt. Däremot har jag själv inte tagit ett beslut, vilket också kanske är en av anledningarna till att jag inte är på toppen. Så, därför håller jag er på sträckbänken en liten stund till, och väntar med att berätta tills jag tagit beslutet. hehe. Men, som sagt! Det är positivt!
¤ Tillökning i släkten väntas, och nu är det inte långt kvar! Ca 2 månader tills jag har en alldeles nybakt kusin!
Det är rätt gött att bara skåda den fina magen, men att skåda en lite bäbbe är ju betydligt mycke mer nice!
¤ Igår fick vi igen våran hårddisk som pajade, och allt fanns kvar! Öööverlycklig! Alla mina paintbilder är tillbaka!
¤ Bara en sån sak att det gick bra att byta pass med Lisa (den andra tjejen som jobbar på skolan) så att jag kunde vara ledig på tisdag istället för måndag, gjorde mig väldigt glad!...
¤ ...För! På tisdag drar jag till IKEA med arbetskamraterna! Yeah!
¤ och... Jag är bara allmänt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Maria

Fy vad spännande, vad nyfiken jag blir! Lycka till med beslutet!

2010-01-17 @ 21:23:16

Kommentera tack!:

Heter du nåt eller?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att tillägga?:

Trackback
RSS 2.0